Nema sumnje da bih preporučio Pametnicu!

Pametne ploče su u Osnovnoj školi Privlaka prisutne pune tri godine. U ovom su pitoresknom mjestu zadarskog priobalja odavno uvidjeli da mlade umove čekaju izazovi novih vremena. Unuci ribara, težaka i sabunjara (pjeskara, po kojima je ovaj kraj naročito poznat) tako već duže vremena koriste čak dvije Pametnice, a moderno interaktivno učenje njihova je svakodnevica.

Interaktivna nastava dokazano pospješuje učenje svih naraštaja.
Najbolji odabir za Vašu prvu Pametnicu!
Najbolji odabir za Vašu prvu Pametnicu!
Profesor: Pametnica je pun pogodak!

Stipo Brekalo profesor je biologije u OŠ Privlaka. Poslije više od tri desetljeća nastavnog rada, u njegovu je učionicu ‘sletjela’ Pametnica. “Primjena interaktivne ploče predstavlja veliki iskorak u radu i put prema novoj kvaliteti u nastavnom procesu,” ističe profesor Brekalo. “Mi smo taj iskorak dužni i učiniti.” Upitan bi li nabavu pametne ploče preporučio svojim kolegama, odlučno odgovara: “Nema sumnje.” Tu tvrdnju obrazlaže opisom nastavnog procesa uz Pametnicu: “učenici su subjekti u stjecanju novih znanja, a prosvjetni je djelatnik nazočan samo da usmjeri aktivnost i pomogne u otklanjanju eventualnih teškoća.”

Uz Pametnicu na državno natjecanje

Nastavu biologije Pametnica je, riječima prof. Brekala, “promijenila iz temelja.” Učenicima je “samo radost kada imaju priliku raditi na njoj. Učenici na satima biologije uče nove sadržaje kroz igru i samostalno stjecanje znanja na bazi otkrivanja.” Neki će pri pukom spomenu igre odmahnuti rukom, no da je Pametnica itekako učinkovita “potvrđuju i rezultati učenika iz OŠ Privlaka na smotrama znanja u biologiji na županijskoj i državnoj razini.” Ovaj iskusni profesor ne dvoji da je “zavidan nivo znanja samo potvrda novog pristupa u radu s učenicima. Pozornost učenika na nastavi pri korištenju Pametnice je na zavidnoj razini. U rad su uključeni u punom smislu riječi, i kod ponavljanja gradiva i kod provjere znanja.” Nastavne materijale koji dolaze s Pametnicom prof. Brekalo opisuje riječima “dobrodošli i nezaobilazni”, te, svjestan da naročito kod iskusnijih kolega postoje određene rezervacije prema interaktivnom učenju, zaključuje da “strahu od novog načina rada nema mjesta.”