
Sve se može na Pametnici kad se hoće
Jasna Bošković, profesorica matematike i informatike u kastavskoj OŠ “Milan Brozović” primjenjuje Pametnicu već pune dvije godine. “Iako sam za nju čula i ranije,” započinje svoje izlaganje prof. Bošković, “nisam je imala prilike koristiti. Već na prvoj prezentaciji Pametnica me oduševila, iako tada nisam bila potpuno svjesna njenih mogućnosti. Morate nekoga upoznati da biste se dobro slagali. Moje oduševljenje pločom još uvijek traje jer pri svakoj uporabi otkrijem nešto novo.”
Na Pametnici učenici rade ono što vole
Da entuzijazam za Pametnicu potpuno dijele učenici ove elokventne profesorice, pa i oni problematični, ne može biti dvojbe. “Devedeset posto učenika je oduševljeno Pametnicom. Izlaze pred ploču i javljaju se za rješavanje samo da bi radili s Pametnicom. Imala sam učenika koji je radio po posebnom programu i često je znao ometati nastavu. Pametnica je za njega, a time i za mene, značila preokret. Obožavao ju je, radio, postizao bolji uspjeh i vrlo rijetko ometao nastavu. Rezultati su sigurno bolji zbog same činjenice da su djeca više zainteresirana za sami rad na Pametnici. Oni zapravo rade ono što vole i kroz to uvježbavaju ono što moraju. Uče kroz zabavu. Uče, a da to i ne znaju.”
S Pametnicom je sve brže, lakše i zanimljivije
“Pametnica pruža bezbroj mogućnosti,” nastavlja prof. Bošković. “Konkretno u matematici, Pametnica mi je puno pomogla u geometrijskim sadržajima. Učenicima se može na puno brži i lakši način prikazati velik broj primjera primjene matematike u svakodnevnom životu. Učenici puno lakše dolaze sami do zaključaka. Nastavni sadržaji postaju zanimljiviji. Učenici su zainteresiraniji, a sve to rezultira i boljim uspjehom učenika i većim zadovoljstvom učitelja.”